Sunday, May 8, 2011

EU SHI BOJIKA (9)

PART FIFTEEN

Pe la vreo 5 dimineata Billa, a poposit akasa foarte zgomotos, sa prabusit in pat si a inceput userdno sa ma pupe. De la Billa ducea a peregar, fum si boritura.
 - Prikini, prima data in Chisinaul asta puteai sa alegi la ce tusofka sa te duci.
 - Si la care ai fost? am intrebat eu da mai mult din curtuazie, pe mine ma interesa o alta intrebare, o sa vrea Billa acum sa se futa, sau mia mers?
 - La toate trei am fost! Shi prokolina! Shi prikolina!,  spus ea si a adormit.
Putin mai tirziu, eu mam trezit, ca un gospodar cu pula sculata si vazind trupul dezgolit a concubinei mele, am dat so musc de cur. Billa a mornait ceva nedeslusit, ceia ce in limba noastra ar fi insemnat, "Nu si ti baji, eu je stiu ca nu tia fute".
Eu miam luat cartea de sub pat si am incercat sa citesc ceva dar nu mergea. Ori ca mam deprins sa citesc numai cind Billa are la luna, ori ca nui prikolino sa citesti cu pula sculata. De obicei la ora asta noi ne futem, pentru ca altceva nu poti face in casa asta, pentru ca la ora asta jos mediteaza Kuba, si nu e voie sal deranjam, pentru ca e vila lui, la urma urmei.
Numai ca in dimineata asta totul mergea cu curu-n sus, adika Billa dormea alaturi cu curu-n sus, eu nu puteam citi iar de la bucatarie nu se auzea Tudor Gheorghe.
Eu curios cobor jos si vad o kartinka putin-oleaca stranie.
Kuba sta in mijlocul bucatarie cu covorasul sau de meditatii in miina si se uita debusolat la o ciuperca care nu stiu de unde a aparut exact in locul unde  el deobicei mediteaza.
Ciuperca era enorma, pentru o ciuperca, de vreo 50 de cm, rosie, care tare semana cu un muhomor, numai ca deosebirea de un muhomor costa in gabarite si ca punctele de pe caciulita nu erau alb-galbui dar multicolore shi pulsau intruna.
Intrun cuvint gliuk dar nu ciupearca.
Sincer sa fiu cred ca si eu putin am ahrenit si nu puteam scoate nici o vorba. Am stat cu Kuba ka niste idioti si vticneam in ciuperca.
Aici la bucatarie apare Bojika foarte agitat:
 - Ai, baietei, voi nati vazut aici o mita grasa in chiloti? Numa ce a intrat incoace la voi?
 - Da ce culoare erau chilotii? sa interesat Kuba.
 - Albi, ia raspuns Bojika.
 - Albi, astai a moarte, a spus ingindurat Kuba.
 - Alb astai a hai Moldova, sa rastit Bojika, apu ati vazut pisica sau nu?
 - Nam vazut, am raspuns eu si numai am vrut sal intreb de ciuperca ca El a spus:
 - Daaa, daca si mie a inceput sa mi se nazara, apu chiar degrabai kanetzul.

Aici Kuba a luat initiativa n miinele sale si la intrebat pe Bojika:
 - Da nu stii de unde so luat minunea asta? si a intins miina foarte teatral spre ciupearca.
Bojika sa scarpinat la ceafa, sub barba, la cur si a spus:
 - Kindva demult , eu am zamutit asa ca ciupercile sa apara din spori, asa ca de acolo si so luat.
 - Asa de mare? a intrebat Kuba.
 - Stiti ce, nu eu am leam turnat baietilor de la Cernobili, sa suparat Bojika si a iesit trintind usa.

Atunci pe mine parca ma luminat:
 - Da poate Billa a adus-o de pe undeva?
 - Exclus, ma ogoit Kuba, Billa nu suporta ciupercile, si paremi-se ca nici ciupercile nu o suporta pe Billa. Eu ma duc sa prasesc in gradina.
Eu numai am vrut sal intreb ce are el de gind sa praseasca ca el si mia raspuns:
 - Dorinta sa fie , ca de prasit tot timpul se gaseste, si a iesit.

Eu am ramas cu ciupearca in doi.
Numi puteam rupe ochii de la, si aveam o asa stranie impresie ca si ciupearca nu poate sa-si rupa ochii de la mine. De o data brusc mi sa facut foame, iar ciupearca a inceput sa emane miros de guleas unguresc veritabil.
Si aici ma prins!
Sincer sa va spun, iertatami fi abaterea, daca si cheseliul  ar avea miros de guleas unguresc veritabil nu masi putea abtine. Iaca asa is eu : ador guleasul si urasc chiseliul.
In pasi de dans, inginind  "Requiem pour le con", mam apropiat de ciupearca minunata, am luat in brate si in ritmul melodiei lui Serge am inceput sa musc din ea ca un scapat.
Cu cit muscam mai mult, cu atit mai buna imi parea, si foamea parca se marea si se marea, si intrun bun sfirsit am terminato de devorat, si aici in gind mia aparut scena cea minunata din "Fear and Loathing in Las Vegas", unde Del Toro ii spune lui Dr. Gonzo "You took too much, man, took too much!.
Numai mia venit aceasta fraza in gind ca si parca ma izbit un Kamaz si eu mam deconectat de la realitate.
Ultimul lucru pe care lam vazut era un bilboard enorm cu Lenuta Burghila pe care era scris :

PART SIXTEEN

Eu stateam in mijlocul unui cimp enorm cu o multime de floricele si ciupercute iar deasupra zburau pasarele mii si nourasi zglobii.
Si toti, floricelele, ciupercutele, pasarelele si nourasii cintau in cor LOVE, LOVE, LOVE!
Si totul in jur, chiar si aerul era plin de LOVE!
Chiar si eu nus tiu kum eram doltora de LOVE-ul asta.
Si deodata eu am vazut Pisica in Chiloti Albi, si am inteles de unde-i tot LOVE-ul asta.
LOVE-ul venea de la ea, ea era plina de LOVE, si de SEX si de tot!
Si Pisica in Chiloti Albi venea spre mine, si eu deja imi inchipuiam cum o sa bag mina in chilotii cei albi, si cum o sai scot si cum o sa mii imbrac pe cap si simtseam cum mi se scoala pula si am inceput sami rup hainele de pe mine, si ea tot se apropia clatinind din solduri shi codita pufoasa, iar in ochii ei se putea citi cit de tare ma vrea ea pe mine, si LOVE-ul era intre noi, si in noi si deasupra si imprejurul nostru, si corul cel minunat se rupea cintind LOVE,LOVE, LOVE!
Si Pisica in Chiloti Albi era tot mai apropape si eu am inceput sai simt mirosul ei care ma inebunea si deodata, brusc ea a devenit mare-mare, mai mare decit mine cu mult si a cascat gura si cu toata dragostea cind ma inghitit si cind pe mine deodata ma razarvit ca pe un foc de artificiu din Piata Marii Adunari, si ma imprastiat prin tot universu!
HALELUYAH! am incepu eu sa strig, HALELUYAH!
 - Nu striga, ca aud, am auzit eu un glas cunoscut de Bojika, dau drumu si inca striga de bucurie! Iete-n miini!
Am deschis ochii dar nam vazut nimic.
Simteam numai ca sint intr-un loc strimpt, puturos si plus ca mai era cineva alaturi in toata inghesuiala asta.
Si acel cineva era Bojika.
 - Da unde noi sintem ? am intrebat eu incercind sa inteleg macar ceva.
 - Unde-unde? In stomacul Mitei In Chiloti Albi, mia raspuns Bojika
 - Si ce urmeaza? am intrebat eu disperat
- Vreo citeva ore o sa ne  digereze si dupa out!, conform regulilor naturii, a spus Bojika si a inceput sa se tarseasca ca un nebun.

No comments:

Post a Comment