Tuesday, May 3, 2011

EU SHI BOJIKA (8)

PART THIRTEEN

Eu am muscat-o pe Billa de cur.

Sperma a tisnit din mine.
Pe pod a aparut imaginea lui Bojika dansind cu Sarkozy vestitul vals a lui Eugen Doga, pe ruinele aburinde ale centralei atomice din Fokusima.
Iar deasupra lor nourasii dansau si ei si se aranjau in litere care vesteau ca BIN LADEN IS DEAD!
Eu am scapat o lacrima si am inchis ochii.
De undeva din departare se auzi vocea Billei:
 - Mai vreeeeu!

Nu, Osama na murit, mam gindit eu si am deschis ochii.

Si primul lucru pe care lam vazut era Kuba cu videocamera:
 - Bojika mo rugat tare frumos! a mornait Kuba.
 - Dubli vtoroi, am spus eu si iam dat o palma lu Billa peste cur.

PART FOURTEEN

Cind Billa are la luna ea e vesela shi trista.

De la inceput ii vesela, pentru ca are in sfirsit la luna.
Pe urmai trista, pentru ca inca mai are la luna.

Cind Billa are la luna eu is om ku skaun la kap, si sexy in acelasi timp.

Eu pot ceti carti despre floricere si jivine, draci de mare, cosmoleotcici, paradeltaplanesrishi, despre moluste si lichiidatori si despre Guy de Mopassn pot ceti , si despre razboi si pace si razboi si lume, si despre Gheorghe Hagi pot, dar mai bine nu, mai bine despre Kilgort Traut si cei sapte magnifici si despre ciuperckutze pot ceti, si chiar despre importurile de bovine din argentina in perioada razbouiului argentino-englez, sau kum spune Bojika englezo-argentinian. mai pe scurt eu pot citi!

Cind Billa are la luna, pe  Kuba in cur il doare si el continua sa mediteze la bucatarie ascultind Tudor Gheorghe.
Cind Billa are la luna Tudor Gheorghe parca cinta nu stiu cum mai cu jar, Billa poate sa stea toata ziua sal asculte, uitindu-se in liniste cum mediteaza Kuba. Iar eu pot sa citesc.

Cind Billa are la luna Bojika ne paraseste spunind ca el nu poate sta "intr-un loc murdar! Fu!" si arata cu degetul spre Billa. Noptile cei drept mai aud prin somn cum geme Billa, si incep sa cred in existentsa Sfintului Duh!
Care apropo acum o saptamina a imprumutat de la mine o suta de euro, si inca nu mi ia intors, padla!

No comments:

Post a Comment