Tuesday, April 26, 2011

EU SHI BOJIKA (7)

PART TWELVE

De ceva timp incoace Bojika so pus pe citit. Citeste mult.
Chiar poate prea mult. Asta oboseste.
Nu vam spus, da Bojika citeste ascultind muzica de proasta calitate, cu sunetul la maxim.
Din cauza asta totul in casa este cu curu-n sus.
Bojika citind asculta muzika la aparatul lui Kuba.
Kuba nu poate medita fara Tudor Gheorghe, si vine la mansarda la noi si tarceste toata ziua pe capul nostru, al meu si a Billei.
Noi din cauza asta nu ne putem fute. Nu noi da eu, Billa ar putea  sa se futa de fatsa ku Kuba. Eu nu stiu cum dar ma cam stremanesc sama fut ku Kuba la spate.
Din cauza asta noi cam ne gruzim.
Da tare de tot.
Billa a incercat sa ne indemne la un threesome.
Kuba so cam fistishit, eu mam facut ca nam auzit.
Moldoveni proshti!
Billa nia trimis in nahui, si a coborit la bucatarie, la Bojika.
Peste un minut muzica sa oprit.
Au inceput sa se auda tipete exaltate dea Billei.
Ca sa ma scot frumos din situatie am inceput sa ingin:
Se urcă Basarabia pe cruce
Şi cuie pentru ea se pregătesc
Şi primăvara jertfe noi aduce
Şi plînge iarăşi neamul românesc.

Kuba kum a auzit best hit ever a lui Tudor Gheorghe sa adincit intr-o meditazie zdravana.
Bojika in continuare o dregea pe Billa.
Eu cintam.
Da, Bojika nu degeaba sa apucat sa citeasca.
Daca citesti esti sexy!


Lui Bojika tare io plakut fotka asta ku doi oameni cu skaun la kap.
Banuiesc ca asta si la pus pe citit.
El kiar repede sia zamutit 12 profile-uri pe FaceBook ka sa puna like-uri.

Asa ca apucativa oameni buni si nu prea sa cititi.
Billei ii plac intelectualii.
Si nu refuzati niciodata un threesome.

5 comments: