Monday, April 25, 2011

EU SHI BOJIKA (6)

PART ELEVEN

Bojika-i mare prikolist!
In toata lumea sau mai precis in cea civilizataEl a fakut trenuri care foarte repede te duc la destinatie.
La noi insa trenul merge al naibii de incet.
iar noi traim in afara orasului, la villa lui Kuba, eu ,Kuba, Bila si Bojika.
Care dupa cum se stie, ma iubeste
Si cu toate astea El ne da bani intrasa fel ca sa putem calatori dar cu trenul.
Iar cu trenul facem in drum o ora shi jumate.
Aceiasi distanta cu rutiera o parcurgi in 20 de minute de la piata centrala.
Si trenul este duplit de proletariat si persoane dubioase care merg pina la Pruncul.
Ai impresia ca tipii se duc la puscarie, unde lucreaza puscariasi, asa de misto arata ei.
Iar la Pruncul dupa ce astia coboara, in tren apar altii dealde dinshii, care deja au terminat tura de noapte.
In tren mai cinta o trupa de tigani Bessame Mucho.
Pe ruta noastra numai aceasta  trupa cinta.
Si numai acelasi cintec.
Si aceiasi bere care poarta cu mindrie numele capitalei patriei.
Si acelasi miros de brinza de oi, pe care il simti concomitent din citeca locuri ale vagonului.
Si controlorul de bilete, Sofian Ciubara...
Foarte sever, vigilent si idiot in acelasi timp.
Iar culmea e, ca tipul mai e si albinos si bilbiit.
Coshmar de doua ori pe zi!!!

Bojika, insa nu merge cu trenul, si apropo nici cu rutiera.
Si chiar nici in taxi  nu se suie.
El se deplaseaza miraculos incalcind toate legile fizicii.
Eu chiar odata lam intrebat:
 - Mai, si di shi tu ai zamutit legile astea, daca atunci cind scobori pe Pamint le incalci cu vehementa Ne po-patzanski!
Iar Bojika imi raspunde:
 - Totui curat, pur si simplu voi, si aici el arata cu degetul mijlociu spre fruntea mea, inca nu vati dat seama ca traiti dupa niste legi care in esenta lor sunt absolut gresite. Ce  sa va fac , daca la timpul vostru, pe cei citiva care si-au dat seama ia-ti ars pe rug. In numele meu, care cum se spune: Sfintit sa fie!

Si iaca eu aici pe bune mam suparat. Bojika insa mia soptit blind:

 - Da Bojika je te iubeste! Nu-i asa? De azi Bojika o sati dea bani de rutiere.

Si eu lam iertat.
Da ca sa va dati seama cit de tare ma mai ubeste Bojika, va mai spun ceva.
Exact dupa o saptamina Bojika dimineata o declarat:
 - Baietzi, sorry, da va dau bani numa de tren, Ii criza mare, pe tot globul.
Si uite merg in trenul supraincarcat u oameni, in plina ziua, plus 37 de grade, dupa o betie soara cu moartea, si deja miam data seama ca cineva deja mia ciordit mobilul.
Merg mai departe, fericit si blajin ma uit tipii care au esit din tura de noapte de la puscaria din Pruncul, unde ei lucreaza puscariasi.

No comments:

Post a Comment