Thursday, July 10, 2014

GANG BANG



dzin-dzi-lin! dzin-dzi-lin!
se aude
asta vin poftele trupesti
eu n-am vazut-o pe Sasha Grey in actiune!
tat normal, nici ea nu ma vazut
asa si traim
eu si cu Sasha Grey
doi poli
doi vectori indreptati diametral opus
doua luntri intr-un ocean de lacrimi
acum, undeva, cineva
se intreaba
daca a existat pe bune Isus Hristos?
interesant, ce crede Sasha Grey?
ea ar trebui sa scrie despre asta o carte
eu nu scriu carti
ele si asa-s multe
eu scriu cuvintul ХУЙ la mine pe gard
tu imi scrii un SMS
в слове хуй три ошибки :)
#крымнаш!
iti raspund eu
asa si ne intelegem
cu Sasha Grey e mai greu
cit mai des schimba pozitiile si da din cur!
nu uita sa te protejezi!
nu uita sa faci un selfie dupa sex!
nu uita sa scrii:
o carte si-un ceiutz! 
ням-ням in mongola inseamna duminica-duminica










No comments:

Post a Comment