Wednesday, July 2, 2014

FALSELE MISCARI


motto
"о, Боже! опять эть бесмысленные телодвижения!"



hai sa facem sex pe acoperisul casei nr.6
acolo e hudron si-i cald
eu nu o sa nimeresc din prima
da din a doua o sa nimeresc
si tu o sa sughiti
sughit bun!
copiii in curtea casei nr.6 joaca pioner-ball
baba Masha striga la ei de la balcon
deasupra in nori zboara un avion argintiu
"Airbus 320" te gindesti tu si termini
eu desenez o stelutza cu limba pe buca ta dreapta
a patra stelutza
in subsolul casei nr.6 traiesc monstri
ei se baga in bancile cu muraturi si depun acolo oua
ouale mele inca nu sau golit
eu inchid ochii
eu vad cum tu visezi ca esti o biserica alba
si asta ma face sa dau repede din cur
pe acoperisul casei nr.6 
doi hulubi ahuiti la o meduza
meduza se misca cu greu pe suprafata de hudron
zgiriindu-se si injurind de mama
mama piine alba coace
ceasul arata ora 6
fix


No comments:

Post a Comment