Sunday, April 6, 2014

NOAPTE BUNA! SOMN USOR!


ASCULTA!





CITESTE!



stiti, dupa 30 de ani incepi sa dormi mai mult
la virsta teen nu dormeam cite patru zile
si vorbeam
vorbeam intruna
acum dorm
si tac
cind nu dormi patru zile la rind
la lucru
la club
LA America!
traiasca sepia!
traiasca incetinitorul
traiasca scirtiitul
stai pe loc si lumea se misca in jur
ca luminele incolore ale disco-ball-ului
pe podeaua stropita cu singe proaspat
incolor
singele se prelinge pe faianta scotind un sunet electric
scurtcircuite
ard sigurantele
imprastiind prin aerul imbibat cu vapori de transpiratie
un miros suav de Ketamina prajita
ca sa vezi culorile 
ca sa auzi sunetele fara intirziere si efecte speciale
ca sa simti cum ti se incalzesc miinele de la frecat
trebuie sa dormi
mult
sa dormi si sa taci
cit altii o sa-ti vorbeasca:
"spune Narcoticelor NU!"
da pe tine prin somn te doare maxilarul de la atita mestecat de guma
si se umple acerb vizica urinara de la atita ceai baut
si se scoala puta de la atita rasuflat fierbinte la urechile domnitelor exaltate
"spune Narcoticelor NU!|"
se aude
"da cine sunteti voi sa-mi spuneti asta?"
"Narcoticele!"
degetele lor se misca bland prin parul tau, trasind brazde de fericire
brazilienii numesc asta  cafuné

PRIVESTE!






















SCHIMBA!

de ce eu nu am tzitze ca a tale?
cu gurgui nascatori de murasti
de ce tu nu poti duce miina la pieptul meu si sa simt ceva moale si caldut?
de ce eu nu pot purta sutien pentru a pastra mirosul saruturilor tale matinale?
schimb barba mea pe tzitzele tale 
in complect intra trimmer-ul Phillips 
lets make things better!


No comments:

Post a Comment