Saturday, April 26, 2014

LAIE - BUCALAIE


Pre - Scriptum






apropo, voi nu va-ti gindit niciodata de ce tigarile sunt puse in pachet cu filtrul in sus da nu invers?
ar fi nu stiu cum mai logic daca era invers
ca noi, fumatorii dracului, sa apucam tigara cu mina ( murdara de microbi si alte dihanii) de virful tigarii, da nu de filtru , care pe urma il plasam in gura
sa fim mai igienici oleaca.
iaca asa stau eu si ma gindesc


da citeodata ma gindesc la ce fiinta ciudata e omul?
cit de minunate ii sunt facultatile, aspiratiile si potentialul!
da el continua sa bage tigarile in pachet cu filtrul in sus!

cu ocazia asta un poem!

POEM

miroase-a plosnite coqnacul
prin aer zboar-un peredoz
suita demna de-un vtikoz
si eu vtiknesk rosind ca racul
sau ca o curva de kolhoz
mi-alint eu gindul cu mineturi
cu sex nebun in troleibus
iar tu - cu curu-n sus, si e apus
si imi vorbesti de felurite acareturi
si de cous cous , si de fascismul rus
e noapte, gemi prin vis si mi se scoala
m-apuc sa gem si eu in unison
tii minte cind in pielea goala si-n palton
te-am intilnit in drum spre scoala
tu singura-i vazut in mine-un om!
paltonul in dulap pe umeras atirna
tu ai crescut, si nu esti cum erai
de am eu dama, tu pojizni ai un crai
tu mi-ai plasat in ochi cite o birna
in ochii tai am pus cite un pai
cu timpu-n ochii mei va creste o padure
in ochii tai va creste un imas
tu vei culege in padure fragi si mure
de facto, eu insa de iure
departe pe imas, fuma-voi hash 

refren:
hash! hash! hash!
hash! hash! hash!
hash! hash! hash!
eu caut patimas
goleak e in oras!
(refrenul se repeta de nenumarate ori pina nu se gaseste hash si nu ti se face pohui cum e plasata tigara in pachet)




pe-un picior de plai
pe-o gura de rai


No comments:

Post a Comment