Wednesday, February 12, 2014

БУХНУТЬ И ВОЗВЫСИТСЯ!



eu de fapt nu prea beau
eu mai degraba buhnesc si ma inaltz
akolo sus e altfel
akolo sus e cu totul altfel
fix, ca la Venetia

SUS

daca Newton nimerea vreodata Sus, el precis ca ahuia
el ahuia de faptul ca obiectele si corpurile nu cad jos
de faptul merele cind se coc nu cad in cap, da se rup de copac si cu o viteza nebuna o zbughesc si mai sus, pina nu dispar printre macaroane
 - de unde macaroane sus? se vor intreba cititorii sceptici cu Newton in frunte
 - rabdare, fragi cititori, le va raspunde E-ul Liric, la macaroane vom reveni mai tirziu, acum ne vom intoarce la Newton, sus
deci, cum spuneam, Newton sus ar ahui
numai ca Newton niciodata nu va ajunge sus
pentru ca pe dinsul il atrage in jos Legea Gravitatiei Universale
da in ce crezi, aceia si te trage!
vorba ceia

MACAROANE

vedeti, rabdarea se rasplateste, asa ca a venit momentul rasplatii
eu iubesc macaroanele cu brinza
ceia ce si dumneavoastra va sfatui
si acolo sus sunt asa niste macoaroane cu brinza minunate
pe ele nu trebuie sa le fierbi in apa
le fierbi in aer, cu putin a sare si ulei de masline
si dupa care iai durshleagul, si le arunci in sus
si ele zboara in sus si se opresc in aer la diferite inaltimi
si asta asa i de frumos 
cind privesti in sus si vezi o multime de macaroane cu brinza, care sclipesc si cind se ciocnesc intre ele, scot un sunet caldutz-caldutz:
dzini-dzilini! dzin dzilini!
mi imi place sa ma duc pe pasune (acolo sus sunt asa niste pasuni kalbasnie ) sa ma intind printre ciuperci sa uitindu-ma in sus sa numar macaroanele ce plutesc deasupra mea
asta asa-i de minunat ca deobicei adorm ca un copil mic, si pe frunte ca roua apar picaturi de sudoare
eu le numar pentru ca stiu, sau mai precis cred, ca daca reusesti sa numeri toate macaroanele de pe cer, atunci, din macaroane coboara o macaroana lunga lunga, care te incolaceste bland si te trage acolo sus, printre macaroanele cu brinza care te intimpina cu un hug in grup si tu te topesti

MAI SUS DE MACAROANE CU BRINZA

exista viata mai sus de macaroanele cu brinza?
exista
numai ca nu poti numi asta viata
pentru ca viata se termina
dar ceia ce e mai sus de macaroanele cu brinza - nu!
la fel ca si James Bond!
pentru ca acolo, mai sus de macaroane cu brinza e apa!








No comments:

Post a Comment