Monday, February 3, 2014

БЛУДНИЦА ОКАЯННАЯ ПОДОБНО БЛЯДИ ВАВИЛОНСКОЙ ( 1 )







parca imi inchipui reactia Publicului Cititor la aceasta fotografie
 - Ahaaaaaa! iaca cine ii блудница окаянная подобно бляди вавилонской!
va exclama Publicul Cititor in cor, frecindu-si miinele in dulcea asteptare a unor momente picante despre bestia din Croyton
numai ca asta nu-i блудница окаянная подобно бляди вавилонской!
asta-i Kate Moss
da sa scriu eu am vrut despre Amerika
da fotca lui Kate am pus-o deaceia ca ea e mai frumoasa decit Amerika!
deci, despre Amerika, блудница окаянная подобно бляди вавилонской, ce este ea!

DESCOPERIREA AMERICII

pe Amerika primul a descoperit-o Columb, Cristofor
dimineata America dormea
Columb a tras incet prostirea de pe ea si sa uitat atent
 - da tu esti tare necevo, asa, descoperita! a spus Cristofor eliminind ambudent saliva
Amerika a deschis ochii si a tras miina dreapta spre zona pubisului, acoperind locul cu pricina
dar a facut-o alene, incet, cu un gest demn de picturile lui Modiggliani
 - de ce mai desoperit? la intrebat cocheta pe Columb.mi-i frig!
si aici Cristofor a facut cea mai mare greseala din viata lui
a luat si a invelit-o inapoi
daca-i bou!


unii destepti afirma ca nu Columb a fost acela care a descoperit-o primul pe Amerika 
cica, ea, a fost descoperita de niste vikingi
cica, vikingii afirma asta
cica, eu erau mai multi si pot asta confirma
si cica, Columb era singur si nu poate asta confirma
da noi stim doar, ca atunci cind vikingii is mai multi, ei asa de tare sinesc ca nu mai pot descoperi nimic 
claritatea in chestia asta o poate face Amerika
ea insa tace si nu roseste
ea doar isi acopera locul cu pricina ca femeile lui Modiggliani
fara nici un gram de rusine
блудница окаянная подобно бляди вавилонской, ce este ea!


CUM AMERIKA A CISTIGAT RAZBOIUL RECE

cum? cum?
rece
fara nici o emotie
exact cum eu intre cuvintele "razboiul" si "rece" nu am pus semnul intrebarii (?) asa si ea a venit la Razboi acasa, absolut fara nici o emotie, si-a suflat in palme ca sa le incalzeasca, lea dat cu crema si la cistigat
apropo, destul de repede
Razboiul mult nu sa tinut si a cedat cerind armistitiu
eu am intrebat-o pe Amerika, de ce i-a asa de dur a procedat cu Razboiul, asa de rece, fara a se lasa descoperita
 - pentru ca Razboiul nu merita mai multe! pentru ca Razboil e rau! el nu aduce nimic bun, nici tu ciukalatci, nici tu narkota. intr-un cuvint kazeol ii Razboiul asta! nu merita el nimic bun! mi-a raspuns Amerika acoperindu-si locul cu pricina ca femeile lui Modiggliani
si aici eu am fost deacord cu dinsa
pentru prima data 

si adoua data tot!
si a treia!
la a patra deja mai greu am ajuns la un consens!
de ce?
pentru ca Amerika asta totusi ii o блудница окаянная подобно бляди вавилонской!
de ce?
pentru ca Kate Moss ii mai dea-noastra, mai din popor

TO BE CONTINUED



No comments:

Post a Comment