Thursday, August 15, 2013

EU O`BOJESK


eu O`Bojesk atunci kind O`Bojesk
si O`Bojesk sa O`Bojesk ku treaba
pe mine lumea ma intreaba:
 - tu ce-ai fakut pentru pamintul omenesk?
eu O`Bojesk sa atvecesk:
 - imi place makaroane sa mutesk!
ku brinza, ku smintina, fara graba
la radio sa kinte N. Cepraga!
(eu pe Cepraga tare-o O`Bojesk)

eu O`Bojesk
shi O`Bojind nu obosesk
sa mushk de kur
dar asta-i alta treaba
e treaba fara de Cepraga
`i-o treaba kare-o O`Bojesk
kind este linishte in jur
kind makaroanele-s in ciur
kind pe winamp e Yossou N`Dour
el tace, nu se-ntreaba
de ce nu il vkliucesk
eu pentru asta tare-l O`Bojesk!
shi dupa O`Bojeala eu buhnesk
shi kad in plen
shi shtiu un lukru ferm
shi-l O`Bojesk, shi  nu ma tem
sa O`Bojesk tot ce-O`Bojesk!
shi de narkotice sa ma feresk!




faza ku narkoticele a fost introdusa la rugamintea patzanilor de la sektzia internare a Dispensarului Narcologic




 

    

1 comment: