Friday, June 28, 2013

LA BAC



eu am luato la sanatoasa shi am duso pe apa simbetei
ea se impotrivea
dar nu tare, asha sa nu zika cineva ka nu sa impotrivit

pe drum neam intinit ku un om bun kare ma intrebat:
 - la apa?
 - la apa! iam raspuns eu shi am mers mai departe
pina la apa simbetei e mult
ea a vrut sai spuna ceva omului bun, dar sa razgindit shi nu ia spus ceva
pur shi simplu ia zimbit
ea je ii edukata in spirit zimbaretz

la un moment dat eu am intrebat-o:
 - da tu singura nu potzi merge? de ce te duk eu in spinare? a?
 - la apa? mia raspuns ea
 - la apa! iam reraspuns eu
diskutzie serioasa, ce mai e!

iaka asha shi o duceam eu pina nu sa dat balaia in scrinciob, iar popii de la Sfinta Teodora de la Sihla nu au inceput sa strige:
 - Kalul a inviat!
 - Ku adevarat a inviat! le raspundea multzimea kitita, ce sa adunat ku koshuletze ku diferite nishteakuri in fatza Teodorei, kare va sa zika era de Sihla
era Pashtele Kalului
asha am intzeles eu
ea a intzeles ka lumea e pe adhadneak shii probiveshte la havka

eu am mai intzeles ka deja e duminika (shnormal daka era pashte) shi ka eu mam proebit ku apa simbetei
ea asta nu a intzeles 
la fel kum na intzeles ka eu am luato la sanatoasa sa o duk pe apa simbetei
ea je nu intzelege nici o boaba in limba noastra materna
ea jei din Croydon
shi o keama Kate
shi ku asta am spus totul

 
  
      
































eu odata am krapat nishte ciuperci
shi am inceput sa vtiknesk in tatoourile de deasupra bucilor lui Kate
 - da ce vezi tu akolo? ma intrebat ea 
 - nihuia sebe gliuk! iam raspuns eu. Prikini ce fignea, eu vad kum te iau la sanatoasa shi te duk pe apa simbetei! shi se da balaia in skrinciob shii pashtele! Kalului!
 - na shi zaibisi! mia raspuns Moss shi vseo!

dar daka ma intrebatzi cei aia BAC? eu asa va raspund
BAC-ul  e o tara din metal, in kare se pastreaza felurite, un shir, kiar ashi spune, de likide
desigur ca voi ma vetzi intrea ce are de a face BAC-ul  ku istoria mea ku Kate Moss?
shi desigur ka va voi raspunde shi la aceasta intrebare kare nui la tema
de obicei, apa simbetei se pastreaza in BAC-uri, pentru ka in TAZ-uri nui tare komod

   
 

No comments:

Post a Comment