Wednesday, June 26, 2013

EU SHI BOJIKA (18) plus Kate Moss



PART TWENTY FIVE

Bojika a fost desdedimineatza la Piatza Centrala
a kumparat o gramada de karne shi sa inkuiat in bucatarie
toata ziua ceva a mutit
seara a ashit dovolinii din bukatarie, shi ku osklipire podazritelinaia in oki sa apropiat de mine
eu simtzeam ka cevai ne to, dar numi dadeam seama cei ne to?
in paralel ku neponeatka a aparaut nu shtiu de unde o dorintza nebuna de al saruta pe buze
toata firea mea de mujik se impotrivea la asta dar dorintza era prea mare
eu mam apropiat, shi lam sarutat in buze
shi am inceput sal mozolesk ka un nebun
 - Animala, ce este el! A zamutit pomada ku gust de karne! ma gindeam eu minkind din trupul Lui

PART TWENTY SIX

intro zi Bojika sa apropiat de mine shi asha graita:
 - Hai la o excursie in Rai!
 - in Rai? ei hai! iam raspuns eu fara sa ma gindesk prea mult
da cei aicea de gindit
miemi plak exkursiile
mai ales la Muzeul Anatomik de la Medicina shi la Bukuria
daka tot is aproape
mergem in Rai
la poarta kum se pologheaza Petrika
Petrika nia deskis poarta shi noi am intrat
kaneshna ka intrarea era ku plata
shi kaneshna ka Bojika shia uitat portmoneul akasa
shi kaneshna ka eu am platit pentru doi
da astai fignea pe linga figneaua kare am vazuto akolo
da akolo asha fignea:
dahuia lok shi nici o tzipenie de om
nish tu ingeri ku harpe, nish tu serafimi shi nish kiar heruvimi
lok gol shi vseo
 - Bai Bojika, lam intrebat eu, da nahuia sta Petrika la poarta shi pazeshte daka aici nimeni nui?
 - apu iaka de asta shi sta! ka sa nu intre nimeni! mia raspuns Bojika, shi okii tukma ii sklipeau de bunatate


PART TWENTY SEVEN
 
intro zi la mine la usha sa strins o gramada, o turma ash zice de cetetzeni
mai ceva ka la konsulatul Romaniei
 - shi vretzi? iam intrebat eu eshind in prag ku vibivalka de kovoare in mina
 - noi pe Bojika il vrem! nio raspuns cetatzenii in kor
 - Bojika nui! leam spus spus, shi am vrut sa le spun ka Bojika asa vina dupa 6 seara, da mam razgindit
da shi kiar? lis dator?
atunshi un ciuvac ku barba, imbrakat in negru leo spus la restul:
 - eu vam spus ka Bojika nui? da voi - ka ii, ka ii!
eu nam mai stat sa le askult bredurile shi am intrat in kasa
akolo Bojika statea la masa shi vtiknea intro ceashka ku kafea
pe marginea cestii un tarakan fugea in cerkuri shi nu shtia pe unde sa koboare  
 - iaka asha shi eu! a rasuflat ku greu Bojika, fix ka tarakanul ista nu shtiu shi sa fak!
 - sa speli blidele shi sa nu te kish pe alaturi de unitaz! iam spus eu shi mam dus la Kate Moss, in detzkaia
sni mai jiukam oleaka
ghini ka makar noi shtim ce avem de fakut


        

No comments:

Post a Comment