Friday, April 26, 2013

DIN TZINTZAR - IN TZINTZAR



eu am eshit sa vad eklipsa
akolo insa un tzintzar
ei, hai la trinta! kai mai sfinta!
am spus eu, shi el ma trintit
tzintzarii-s repezi de picior

a doua runda fu mai drastik
el ataka, eu m-aparam
padsecika-vrut el sa imi faka
ehei, baiete, take it easy
tei ani umblata-m la judo!

aici Kate Moss tiptil apare
din spate la tzintzar ku-n lom
shi kind ii fute una-n kreshtet
tzintzarul drept a ahuit
da nu de trauma, da de shok

pe skurt, kit noi il ingropam
pe-acel tzintzar nenorocit
prin intunerik, ku lanterna
deasupra luna eklipsa
shi era kald, shi era bine, era April!



frumos fotograf ii David la Chapell, nam ce spune
dar despre kreatzia de mai sus nu ma pot abtzine fara sa intervin pentru a sublinia nishte lukruri kare merita sa fie luate in seama de publikul larg cititor
deci, 

unu la mina,  Eroul Lirik proiebeshte vspyshka ku eklipsa de luna, ceia ce denota lipsa de karakter shi kontzinut al kreatziei propriu zise
doi la mina, trei ani de judo? haha! smeshno!
shi trei la mina, kum fute Moss - nu fute nimeni! in sens de lom desigur

post skriptum.

Anticiklon! au spus la telek
shi deodata k-an poveshti
au aparut un stol de zine
kintind: "Anticiklon! Anticiklon!"



 

 





No comments:

Post a Comment