Monday, April 29, 2013

ЫН ПЛЕН


 tippa motto:
"ploua 
shi umbrela e in alt troleibus babele se oua
din mortzi va invia Isus
ku Moartea prin moarte pashind
noi vrem pamint!
de dorit, 3-4 hektare
la Oriheiul Veki" 








prima data am papadit in plen in plenul shedintzei extraordinare a unui komitet de organizare
acest komitet organiza o huinea, 
shi eu faceam parte din el
eu am stat un shmat de shedintza, incerkind sa intzeleg da ce kaut eu aici, shi ce tre sa organizez in kadrul acestui komitet organizatoriu
dupa kare mam zaibit sa stau, mam skulat shi am spus :
 - Eu ma predau! shi am ridikat miinele in sus zimbind ka un kopil kind vede epizodul 5, din sezonul 13 a lui Tom and Jerry
au urmat o serie de sanktziuni
ku "занесение в личное дело"
fara  13-тая зарплата shi foaie la sanatariu
am skapat ushor


al doilea plen a fost skurt, klar shi patrunzator
eu am patruns in ea shi deodata am simtzit kum termina ceia ma fakut sa termin shi eu
noi fumam intinshi in pat shi ea a spus:
 - cel mai skurt sex din viatza!

shi mie mia stat klar ka eu am papadit 
in plen
a doua zi, ea sa siebit akasa, in Belgrad, lasindu-mi pe masa o stikla de slivovitza (min. 60° ), shi o skrisorika unde-shi cerea skuze ka nu sa sarutat ku mine


shi akum eu iara is in plen
fumez sub podnaves
ku vecini ce traiesk dupa principiul "Nici o vara fara Remont" shi "Nici o Duminika fara Shashlik"
ku rufe intinse pe sirma
peste kare ploua
ku Bojika kare intens se pregateshte de pashte, imprumutind bani din stinga shi dreapta
ku o varza kare se strika in frigider, pentru ka eu am tare mare pofta de un kapustneak
ku o karte groasa pe kare o citesk doar in veceu
ku diploma ce de 11 ani ashteapta sa fie ridikata de la sektzia de kadre a universitatzii
ku Kate Moss kare in fiekare dimineatza se uita in oglinda shi ma intreaba "Da ashai ka eu inka-s necego?"  
ku murashti kare in fiekare zi fak jogging pentru a se mentzine in forma, ka vine vara  
ku Miles care sufla bland in trompetzika  
shi pahodu, prima data nu vreau sa ies din plen
pentru ka in plen ii ciotka
pentru ka in plen ii peacedos




 
 
    

  

No comments:

Post a Comment