Tuesday, February 19, 2013

POEM TIPA DESPRE, DA DE FAPT NU PREA DESPRE KATE MOSS



-          da iaka
 de ce nu kade cerul peste mine?
ku tot ku nouri shi ku soare
ku kurkubee tot
de ce?
lam intrebat eu pe Bojika
-          da shi lu singurel slabo?
mia tras bojika mytza pe spinare
-          slabo in sus ste sui,
intimpinind nevoi shi speriiind nagitzii
ce pe deasupra marii se tusesk
shi avioanele tot sa le sperii
eu mam ingindurat privind vazduhul
ce ka ku degetul ma adimenea
am tras un fum ka sa ma daganeaska
shi lu Bojika eu iam spus:
 -   davai asha !
tu ma arunci pina la venus la razvilka
deakolo eu oi prinde vreo kometa
tu glavna sa ma duci
ka paliubomu imi tarceshti 100 de lei!
numa nui spune nika lui Kate Moss!

asha shneam dus!
da lu Kate Moss io spus, zaraza!





 

No comments:

Post a Comment