Friday, February 15, 2013

DESPRE MEXIKA


in Mexika kreshte un kopak kare nu are denumire
el are numar
76498548-A este numarul lui


tot undeva prin Mexika se spune ka ar exista o masina de cusut care coase invers
eu nu prea ma razbesresk in mashini de kusut da ma gindesk ka ea ar fi trebuit sa fie deasemenea invers?
da numi pot inkipui asta
da de fapt daka ii in Mexika apu se poate


Mexika in genere este un lok pesdos
numai ka akolo taie kapuri
kred ka din insuficientza de calciu in organizm
vabshe tare multe lukruri in lume se intimpla din kauza insuficientzei kalciului in organizm
dar nime nu vrea sa vorbeaska despre asta
totzi park au luat apa in gura
la fel e shi in Mexika

akolo sunt doua oceane, o gramada de orashe shi tare multe narkotice
( o mika abatere de la tema numa ce am vazut un tarakan pe kare am vrut initzial sal ucid da nio stat asha de jale ka iam dat pace)
a, despre narkotice!
shi despre Mexika tot

zumzea o vuvuzela in surdina
ashijderea se auzea
sa shtergem putina noi de meschina

shi pula deo perdea

ko doza de umor shi ku satira
luptavam ko suava sabuintza
poetzii akordavor lira
shi eu ma voi jertvi pentru kredintza


imakulind krisparea ku sekestru
lipind aievea transparentul har
renascentin punindui kalului kapastru
eu ma transform din anuak in avatar


acest soi de poiezie se poate auzi oriunde numai nu in mexika
pentru ka kit de pesdos nu ar fi in Mexika eu akolo nu moi duce
eu asma duk la glodeni



   
    
И ВСЕ СЧАСТЛИВЫ!
А В ПЕТРОПАВЛОВСКЕ-КАМЧАТСКОМ ПОЛНОЧЬ!

   


No comments:

Post a Comment