Wednesday, September 10, 2014

ЗДРАВСТВУЙ, УЗБЕКИСТАН!





allo, domnul Leonid?
allo! allo!
strig in receptor si simt cum de frica mi se incarunteste parul
numai frica il inobileaza pe om! mam gindit eu si am murit
subit
eh, da ce de Mimimi sa inceput toata aceasta poveste

MIMIMI IS DEAD

de la inceput a murit Mimimi
a murit ca o cute-osenie, strivit de o rutiera cind se intorcea calare pe bicicleta de la Gustar
mortul era frumos
toti prietenii si-au facut selfie cu Mimimi
eu tot am vrut sa-mi fac, dar nu mi-a trecut prin cap sa-mi iau laptop-ul cu mine la cimitir
da telefonul meu are numai Sudoku
si multumim lui Dumnezeu ca macar ecranu-i colorat


SUDOKU

pe urma a murit telefonul mobil
cu tot cu Sudoku si ecran colorat
eu m-am intristat tare
da pe urma nu tare
pina nu m-am bucurat dea binelea
 - prikini, daca-mi faceam selfie cu Mimimi, si dupa telefonul murea? ma ingrozeam eu si pe urma ma bucuram

dea binelea este mai bine ca dea raul
care e rau


3G

ea avea trei puncte G pe organizmul ei
prikini?
un G pe tzitza stinga, un G dupa urechea dreapta si cel deal treilea la G era la locul lui
cu limba, cu miina dreapta si cu ce-a dat Dumnezeu eu faceam asa ca ea sa moara
sa moara Coca! strigam eu da nu puteam sa mor
fix ca si Victor Tzoi


VIKTOR TZOI

intr-o noapte l-am visat pe Viktor Tzoi
visul era de la inceput un cosmar
eu visam ca eram la Kapital Show Pole Ciudes si-i dadeam lui Yakubovici un cadou de la Moldova
covoras cu chipul lui Stefan cel Mare 
Yakubovici a vrut sa spuna REKLAMNAIA PAUZA da sa razgindit, si eu am krutit barabanul
barabanul se krutea, se krutea si eu mai nu mam trezit din vis 
ma oprit acolo glasul lui Yakubovici care a strigat:
 - Viktor Tzoi na barabane!
pe baraban a aparut Viktor Tzoi si mi-a spus:
 - treci la Moldcell!
si dupa care am auzit glasul lui Leonid Yakubovici:
 - REKLAMNAIA PAUZA!


POST SCRIPTUM

allo, domnul Leonid?
allo! allo!
strig in receptor si simt cum de frica mi se incarunteste parul
numai frica il inobileaza pe om! mam gindit eu si am murit
subit













No comments:

Post a Comment