Tuesday, May 6, 2014

EU TZIN KU URSUL (DE LA ЦИРК)



eu tin cu Ursul
da pe Urs l-au invatat sa mearga pe bicicleta, pe kanioace si sa faca pramatii
kopkii bat din palme
empresarii от Цирка bat palma
da pe Urs il bat cu skakalka, si-i bat kiroane in labele din fata ca sa mearga pe cele din spate

voi stiti de ce Ursilor de la Цирк nu le dau voie iarna sa intre in hibernare?
nu de aceia ca iarna e sezonul cel mai bun pentru a face rubla la Цирк
ce-i care au de a face cu fiziologia si reflexologia Ursilor stiu
ca Ursii Dresati o data hibernati, cind se trezesc uita tot
uita de biciclete, de caniaoce, de pramatii, de dresori, de kopkii care bat din palme...

cind va veni timpul de culcat
eu ma voi culca alaturi de Ursul de la Цирк
eu o sa-i spun povesti cu broaste, floricele, albinute, ciupercute si printese adormite pina el nu va adormi
Ursul va suge laba sa ranita de kiroanele kazeolilor de dresori
el va visa Ursita, care il asteapta undeva in Kamciatka
iar eu voi opri sunetul televizorului, ca Ursul sa nu auda reportajele pline de plinsete de copkii debili
reportaje cu cuvintul SHOKANT in titlu
reportaje despre niste animale, hledii, svoloci si antihristi care au furat Ursul de la Цирк
noapte buna Ursu!
buna dimineata Ursu!








No comments:

Post a Comment