Friday, July 5, 2013

SFERT AKADEMIK





eu am iubit-o un sfert akademik
mai mult ka la coelho
ku patru minute
dupa kare ea a plekat inapoi la lukru
eu o ashteptam askultind muzika


pe peretii de aluminiu a kanii pesdite de la stolovaia dela Vadul lui Voda erau urme de ruj
shi nu urmele ei
ea nu se dadea ku ruj
se dadea ku ruj cealalta
kare a fost ku o zi inainte
faza konsta in faptul ka ea ( adika acea fara ruj) a  baut azi apa din aceasta kana
din alta nu a putut ka nu am
dar de baut a baut la sigur
ea intoteauna bea o kana ku apa dupa ce facem sex
- Pentru Deshidratare! deobicei spune ea shi se hidrateaza


eu ma gindeam ca ea nu se va mai intoarce
dar ea sa intors
shi a fost skandal
shi au fost isterici

shi ma zapezdit ku  geanta ei peste ibala
shi a spart ultimile mele doua farfurii
a, shi a udalit de pe mobila mea video-oul cela unde noi ne prikaleam shi ne futeam pe-ascunselea la balkonul Teatrului Natzional

amui oleak de gruz
da kana inka nu am spalat-o
lasa ca o so spele acealalta ( cea ku ruj) kind a veni diseara ku pelmeni shi vodeara

pina atunci askult muzika shi privesk kana de aluminiu pesdida de la stolovaia de la Vadul lui Voda
 
  

 

No comments:

Post a Comment