Wednesday, May 8, 2013

TREI ARICI, POGANICI


trei kulori sho singura iubire
protejeaza de trei ori
pace, vin shi fericire
trei arici de trei kulori!

unui verde, fix ka broaska
el sentinde pe imash
el de pashti nu pashte paska
el jei verde! pashte hash

shi al doilea tot e verde
da un verde mai mustos
el in iarba nu se vede
el ii rupt ka shi Kate Moss 

(kak bi nui la tema da nu mam putut abtzine SMILE)

iar al treilea la kuloare
tot e verde! paradox?
nu! kai plin el de valoare
ka shi Kate, kind sta pe cox

( deamu izvenite, da asha so prinit, nu potzi skapa de Kate ku una ku doua, ea je nui SMS, ai apasat knopka shi so dus SMILE. da sa pun o fotka haroshaya, poate moi ogoi)

   
( kontinuam ku aricii)

kind totzi trei ei se aduna
la o masa kind se string
Ricu Voda, vin ku spuma
timbrele gem kind se ling
ei viseaza, se distreaza
orizontu-l deplaseaza
nahui trebu minte treaza?
gliukuri
triukuri
shi te bukuri
ku raketa
majoreta
kastaneda
don huan
shi senvirte-ncet planeta
lumineaza-n cer kometa
da de fapt tot astai BETA
VERSION, gliuk de-un narkoman

da aricii? poganicii?
trei nuantze de verzui?
se distreaza-ncet amicii
kiar shi daka asta nui!



eu de fapt altceva am vrut sa va spun
eu kint eram mititel savsem, kind eram bukval, kokutza, eu ku maikamea trebuia sa ajungem la moskova, da krovi iz nosa trebuia
da aici kak nazlo, bilete la avion, tren shi aftobus nu erau
shi atunci maikamea sa intzeles ku nishte tankishti de la Radoaie sa ne arunce pinla Butovo, la elektricika
zis shi fakut 
iaka asha eu am fost la moskova ku tankul
shi totzi erau fericitzi! 
  
     
 
 
    
 

No comments:

Post a Comment