Sunday, December 2, 2012

GIVE ME YOUR BLUES


merg intro dzi pe linga Piatza Centala
mai precis intro noapte
kakogo huia kautam eu noaptea pe la Piatza Centrala?
asha so prinit

deci, merg eu sebe noaptea pe la Piatza Centala
deodata, VNEZAPNA,  se risuieshte din intunerikul noptzii un patzanash
sigur in sine, naglenkii, asha so aprokiet de mine 
shi srazu spune:
 - mai, patzancik! ne slujbav drujbu, give me your blues!

da eu ii shtiu je pi dinshii
shii spun:
 - da di shi tu eshti uveren ka eu am blues?


da shi el ii shtie pahodu pe dealde mine shi srazu, rezko spune:

 - a esli naidu?

shi iam dat
blues-ul meu nou-noutz
shi mam dus eu mai departe
gruzit shi nedovolinii de prestatzia mea
































lui Kate Moss ii in kur de prestatzia mea, de blues, de patzanashi shi de Piatza Centrala
pe kur is tatoo-ate lokurile unde eu trebuie sa pun miina cind ne prikalim pe de la spate
foarte produmanii hod!
 

No comments:

Post a Comment