Friday, November 23, 2012

URSITA


noi totzi ne tragem de la urshi 
in orce kaz eu precis de la urshi ma trag
da daka eu atunci shi voi tot
shi ei, shi ele
la fel

pentru ka eu de voi nu ma deosebesk
voi cei drept va deosebitzi de mine
iar astai minunat!
pentru ka pe mine ne ibeot, ce kredetzi voi akolo despre Momitzi shi Bojici, eu shtiu una  - EVOLUTZIE A FOST! 
numai ka de la urshi
ianga asha


Ursita iubea pe de la spate
kulkatzi pe o parte
eu ii bagam degetele in gura shi ea le mushka
eu o mushkam de kur
mai tarziu

mai tarziu eu terminam strigind Hallelyuah
shi Ursita plingea de fericire

uiteasha noi shi am iernat 
eu o mushkam
shi ea ma mushka

primavara, kind au inverzit kopacii
Ursita mia spus:
 - Tu shtii ka eu am inceput sa ma indragostesk de tine?
 - Nu shi shi? 
 - Nu shi fseo!


urshii is cele mai ninunate animalutze
shi eu ma bukur ka-i asha shi nui altefel
principalu sa iernezi, pe urma deamui kald afara shi iarbai verde shi cerul ii albastru

eu va iubesc!      

  


1 comment: