Saturday, February 25, 2012

NUI PE ASTA

MOTTO:
in dimineatza minunata
ivira-se la soare doi ciorapei murdari shi puturoshi
Vai, ce putoare!
striga salteaua mea curata
eu mam trezit din somn
lumina era stinsa
si eu mam apucat sa scriu o destainure, mare



eu pe Dorin Chirtoaca lam vazut de citeva ori deaproape
odata chiar shi mam zdarovit

da nui pe asta
pe babushka mea, care era armeanca, romanii nau pus-o in genunchi pe grauntze
shi necego, tare boievaia babushka am avut
ea facea maioneza de casa de cadeai jos
cu toate ca nu a imblat la scoala
iar pe cosmonautzi ii numea "naushi"

da nui pe asta
primul joint din viatza mea a fost tras inainte de lectzia de engleza

ultimul joint din viatza mea inca nu a fost tras
si degraba nu va fi

da nui pe asta
eu am baut odata un litru si jumate de coca-cola si am intrat in troleibus, la statia de linga Patria
undeva intre Arca si Guvern eu cind am rigiit odata tare, da tare de tot
toti din troleibus au ahuit si sa asternut o liniste deaceia mortala, care a tzinut pina troleibusul sa oprit la Teatru Eminescu si eu  am esit, macar ca-mi trebuia la Botanica

da nui pe asta
cred ca in viatza precedenta am fost grec antic
aceasta idee ma asenit dupa ce trei zile mam futut cu o fata care avea un profil destul si destul de elinic
pe linga asta fata mai avea si altle abilitatzi si plusuri
eu mai nam mincato, de buna ce era


da nui pe asta
sa nu cititzi niciodata Nietzshe in metrou
nu intzelegi nici pe unde mergi, nici ce citesti
da oamenii din jur nuntzeleg ce cautzi tu in metrou
si asa se ajunge la neintzelegeri ce se soldeaza urit

dar nui pe asta
Mihai Eminescu niciodata nu mia plakut
de la inceput am incercat sa tzin asta in taina, dar nu fu kip
mam tzinut, cit mam tzinut si pina la urma mam dat de gol
nici nu va inchipuitzi la ce asta a dus
Eminescu cind a aflat despre aceasta, asa de tare sa debusolat, ca a urcat intr-un copac si a sarit de acolo jos
spre nenorocul sau, Eminescu a aterizat ca capul drept in piatra din mina unui pacient a casei de nebuni "Caritas"
pe pacient il chema Petre Poenaru, si totzi au dat vina pe dinsul


da nui pe asta
cind pe Snegur lau ales Prezidentul Patriei pe mine mau ales Prezidentul Clasei
dupa ce eu am lasat aceasta functzie, a venit si timpul lui Snegur sa plece
fishka cea mai buna era ca Prezidentul Clasei avea cheia de la cabinet
dar cabinetu era de biologie si era foarte comod sa ascunzi sticla de vodka printre animalutze preparate
iar dupa antrebnamentul de basket era o mare placere sa tragi un dvadtzti-piati si sa te inmoi ca mochalka   
dar in skimb in fiekare luni trebuia sa merg la Adunarea Prezidentzilor Claselor Scolii
nici seansul de hipnoza de la doktorul Moldovanu nu mia putut aduce aminte ce faceam noi, Prezidentzii Claselor la acea Adunare

da nui pe asta
in toamna anului 94 multe sau intimplat
  - am inceput sa jok F-19 la kompiuter
 - eu am inceput sa fumez
 - eu am inceput sa jok biliard
 - am inceput sa amestek berea ku vodka
 - am incercat prima data iarba drakului
 - am inceput oficial sa ma intilnesc cu o fata, da buna era
 - am perdut fara prea mare demnitate virginitatea


din cite imi aduc aminte din cele  enumerate de mai sus, cel mai tare ma zguduit si mia ramas in suflet era jocul F-19
tare bun jok mai era

iaca despre asta am vrut eu sa va marturisesk in aceasta noapte calda de februarie aflinduma in minte treaza shi corp sanatos

HAI PA!


No comments:

Post a Comment