Tuesday, August 2, 2011

INDEMN LA AKTZIUNE!


Miles a inceput ca deobicei incetisor, domol, mmmmm si iarasi trompetica!
Pe la mijloc parca sa mai trezit, si cind ia dat gazu!
In acelasi moment Filimon a simtit ceva in interiorul sau putred, a spus:
 - Pe un delusor,
rage-un bousor,
mu, mu, mu, si sa atrubit.
Eu mam uitat la asta cun un zimbet pe buze, extrem de bucuros pentru Filimon, miam mai adaugat o jumate de cubulet, miam dezgolit curul paros, am trasat doua linii imagiare pe buca mea, ca sa localizez locul aterizarii seringii, si am atrizat-o.
Am impins otrava in organizm, miam tras pantalonii, mam intins pe fotoliu, si am inceput sa numar pina la zece:
Unu! 
Doi! si...


Da in timpul asta o jurnalistă din Statele Unite  a fost împuşcată în mână cu proiectile de plastic în timp ce transmitea live despre vreme.
Jurnalista, care a intrat în stare de şoc, a fost transportată de urgenţă la spital.
Potrivit autorităţilor locale, doi adolescenţi au tras în echipa de televiziune, dintr-o casă din apropiere.

Marei Gradina Ta Doamne!
Ihi!, a raspuns Bojika uitindu-Se la Stirile PRO TV.

1 comment:

  1. DATA LU BEROUZ NIŞI CUM NU POATE CORESPUNDE CU DATA LU TUTASHKIN. DA DACA DMT PRIN LSD AP ZICE TESLA TAT II VAZMOJNA

    ReplyDelete