Wednesday, July 13, 2011

MITURI DEZBATUTE SAU COMBATUTE (ODIN HREN)

Hai si om dezbate citeva mituri.
Atita timp cit Bojikai in otpusk, iar muza in loc sa vina ini da doar ghionturi, pricem pastaianie, eu vreau sa dezbat cite ceva.
Inainte de a purcede la dezbatut, eu sami siusesc un joint, iar voi puteti sa va siusiti si singuri in compania formatiei PASSENGERS si a imaginilor preluate fara nici un drept de autor dintr-un film oarecare, de catre un individ pre numele miracleK7(nume de dalbaiob, parerea mea), si postate pe o retea de videosharing, nui spun numele din principiu.
Principiul consta in faptul ca nu pronunt din copilarie cuvinte cu litera Y.
deci, siusim, kurnim, vtiknim, citim..


Frumos! In sens ca muzicutza ii frumoasa.
Pentru ca intotdeauna se gaseste cite un dalbaiob care se apuca de montat.
Deci, dezbatem mituri:

MITUL 1 - PRECUM CA MUSTELOR NU LE PLACE IODUL

De mic copil eram purtat cu povesti frumoase cu zmai, feti-frumosi, lupi pagadi si era copil si Lenin...
Pen linga povestile de adornit cu eroii de mai sus erau si povesti cu povete, foarte utile in viata.
Una dintre ele suna cam asa, nimic nu e mai bun pe lumea asta decit un somn voinicesc, dupa obed. Da sel mai voinicesc somn il poti anina dornind afara sub nuc, aici atentie, Pentru Ca Mustilor Nu Le Plac Nucii.
Si ele nu zaletesk in zona de sub crona falnicului copac si punctum.
Si poti dorni nemincat de hlediile zumzaitoare si zaibitoare si creste mare-mare ca Marian Lupu.
Toata viata visam sa vina ziua ceia cind eu ma voi intinde la umbra nucului batrin din ograda si ma voi cufunda intr-un somn voinicesc si voi creste mare-mare, mai mare daje ca Marian Lupu, aproape ca Kuklavodul de mare si voi scapa lumea de invazia  monitoarelor LCD.
Si iata ca ziua cea mare a venit azi, 13 iul, pe la masa. Masa a constat din pelmeni din carne de vita prajiti cu bostanei si rosii si usturoi si mirodenii multe.
Dupa masa cu matrasul subtioare am esit afara sa ma culc sub nuc,
Preludiul unei mare aventuri ma gidilea la lingurita, imi cap imi rasuna melodia HOPA-DIRI-DA! Soarele dragalas prajea ograda napadita de burian, iar in fundul ei se inalta falnicul si batrinul nuc ce forma o zona umbrita numai buna de dormit inaintea unor fapte marete.
Dar, pula!
Ori din cauza ca azi e data de 13, ori ca din cauza conferintei de pressa a lui Filat, ori din cauza unui cadavru de mitza ce zacea pe frunze, dar spatiul sub-nucular era plin de muste!
descriere acestui calvar o puteti gasi la Sartre "Mustele", el mai bine a facut-o, eu nu ma bag, eu nam cind...
Ce oblom!
Eu ma simteam umilit, chiar si acum ma simt, de acea mare faradelege ce sa facut cu mine in copilarie, acum cum sa mai cred in alte mituri?
Nam cum, a trebui sa le dezbat sau combat, cum e mai corect?

Asi mai combate vreun mit - doua dar nam cind.
Mitza moarta pute, mustele  roiesc prin jurul ei, trei suflete infomettate asteapta intilnirea mea cu dealer-ul, Filat face chipes, iar monitoarele LCD continua invazia lor meschina prin lume.
Of, cita treab, Dom-le, cita treaba!








No comments:

Post a Comment